14.3.
Nisäkästentti
heti aamusta. Kaikki meni läpi. Jee!
Pade aloitti 9.45
kertomukset Visit Finlandista (matkailun kattonimi/järjestö, joka toimii
Business Finlandin alla) ja Outdoor Finlandista (joka toimii Visitin alla).
Visit Finlandin päälinjat
kun he satsaavat Suomen markkinointiin ulkomailla.
Miksi et
käyttäisi näitä samoja omassa tuotteistuksessasi?
Teemat bench
markkauksen lähtökohtana à tuotesuositukset à melonta
Vs. Stopover
Iceland
Tuotekehitys à Kehittämisstrategiat
Geologinen
matkailuelämys à
Muinaisranta
1.
Silence,
please
2.
Wild
and Free
3.
Cultural
Beat
4.
Fin
Relax –ruoka
5.
Stopover
Finland
Visit Finland
valtakunnallisesti ja paikallisesti
Miten opin
löytämään tietoa tästä mahdollisesta yhteistyökumppanista?
1.
Yksi
VF:n päätehtävä on laadukkaan tuotekehityksen ja tuotteistamisen edistäminen
a.
Tuotekehityksen
malleja vapaasti käytettävissä kenelle vaan
2.
Suomi
brändin rakentaminen
a.
Tilaa
uutiskirje
3.
10 best things to do in Finland
a.
mikroyrittäjän mahdollisuus
i. pitää
taata saatavuus
ii. pitää
taata laatustandardit
NÄYTTÖKOKEET JA OMAT TUOTTEET
Mikä on oma toiminnan/näyttökokeen vaikutus
· Ympäristöön
· Paikalliseen väestöön
· Vastuullinen matkailu
· Kestävä kehitys
· Esteettömyys
Tee näytöt Visit Finlandin markkinointisatsausten
perusteella!!!!!
Kulttuurimatkailun voimavaroja ovat paikan henki sekä kaikki ihmisen aikaansaama ja muokkaama tieteessä, taiteessa, teknologiassa ja elinkeinoissa. ”
”Kulttuurimatkailussa tuotetaan alueellisia ja paikallisia kulttuurin voimavaroja arvostaen matkailutuotteita ja -palveluja paikallisille ja alueen ulkopuolisille ihmisille liiketoiminnallisin perustein. Tavoitteena on luoda elämyksiä ja mahdollisuus tutustua näihin kulttuurisiin voimavaroihin, oppia niistä tai osallistua niihin. Näin vahvistetaan ihmisten identiteetin rakentumista, sekä oman että muiden kulttuurien ymmärrystä ja arvostusta. Kulttuurimatkailun voimavaroja ovat kaikki ihmisen aikaansaama ja muokkaama; historia, kulttuurimaisemat, rakennettu ympäristö, arkeologiset kohteet, museot, esittävä taide, visuaalinen taide, tapahtumat, käsityö, kieli, maut, perinteet, tavat, arvot, aatteet, elämäntyylit, uskonto, luonteenpiirteet sekä saavutukset tieteessä, taiteessa, teknologiassa ja elinkeinoissa.” (Valtakunnallisen matkailustrategian kulttuurityöryhmä)
Kulttuuriperintö:
· · In the Footsteps of St. Bridget
· · Karelian Rural Life and Village Traditions
· · Manor houses, culture, history and delights
Matkailuyrityksen kansainvälistymisohje apuna
tuotteistamisessa
Product
Price
Place
Promotion
Pyydä Padelta:
Sauvakävelyohjaajan
materiaali Paden toimistolta
hyvinvointi ja hierottavuus keihäänkärkenä
Outdoor Finland
Miten
ansaintalogiikka ulkoilumatkailussa toimii?
Erilaisia artikkeleita
Päivän
mietelause:
”Tarinallista
yrityksesi.”
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti